POWERED BYLogo-transparent
Logo-transparent

APCOA PARKING Danmark's idégrundlag er at tilbyde de bedste og mest kundevenlige løsninger i parkeringsbranchen. I APCOA PARKING Danmark ser vi parkering som en service og derfor arbejder vi på at gøre parkering nemt, trygt og ikke mindst overskueligt til gavn for både bilister og kunder.

I APCOA PARKING Danmark udvikler vi hele tiden nye muligheder for dig som kunde og bruger. Se mere på vores hjemmeside.

APCOA PARKING Danmark
BurgerClose

Hyppigt stillede spørgsmål

Her på siden har vi samlet de oftest stillede spørgsmål til EasyPark og svar herpå.

FAQ EasyPark

Jeg har modtaget et kontrolgebyr, men har benyttet appen EasyPark, hvad gør jeg?

Du skal kontakte EasyPark. For at EasyPark kan undersøge dit kontrolgebyr bedes du fremsende et tydeligt billede af kontrolgebyret og løbenummeret, samt beskrive hændelsesforløbet.

Dette skal sendes på mail til info@easypark.net, hvor du i emnefeltet SKAL notere ’’Kontrolgebyr og kontrolgebyrets LØBENUMMER’’.

Arrow-rightArrow-down
Jeg har indsendt en mail til EasyPark omkring mit kontrolgebyr, da jeg brugte appen Easypark. Hvad gør jeg nu?

Du skal blot afvente, at modtage et svar fra EasyPark.

Arrow-rightArrow-down
Jeg har modtaget et fælles skriftligt svar fra EasyPark / EuroPark, men ønsker et konkret svar fra Europark, hvad gør jeg?

Vi skal venligst bede dig indsende en ny klage via EuroPark’s formular og derpå afvente svar fra EuroPark.

Vi gør opmærksom på, at der ved indsendelse af indsigelse til EuroPark, ikke kan forventes et andet udfald af sagen, end det, der fremgår af det fælles svar, som der allerede er afgivet af EasyPark / EuroPark.

Arrow-rightArrow-down