Opret henvendelse
Hvis du ikke har kunnet finde svar i vores FAQ, har du mulighed for at oprette en henvendelse i forbindelse med et kontrolgebyr du har modtaget.
Henvendelse vedr. kontrolgebyr
Følg din sag
Har du betalt eller henvendt dig, kan du følge din sag her.
FAQ
Her finder du svar på hyppigt stillede spørgsmål til parkering, kontrolgebyrer etc.
OBS! Vi oplever i øjeblikket, at der er phishing-mails i omløb, hvor afsender udgiver sig for at være EuroPark. Vi opfordrer modtagerne til at være ekstra opmærksomme og ikke klikke på links eller indtaste bankoplysninger via link, hvis man er i tvivl. Hvis du er kommet til at klikke på linket og har indtastet en adgangskode, som du også har brugt andre steder, er det vigtigt, at du hurtigst muligt ændrer din adgangskode. Har du oplyst dit kreditkortnummer eller bankoplysninger, skal du hurtigst muligt kontakte din bank. EuroPark sender kun e-mails fra domænet @europark.dk eller digital post via e-Boks.
Bemærk venligst
Henvender du dig i forbindelse med en kontrolafgift eller et administrationsgebyr, du har modtaget og ikke et kontrolgebyr, beder vi dig om at oprette henvendelsen ved at klikke i den blå boks Kontrolafgift/adm.gebyr. Drejer din henvendelse sig hverken om et kontrolgebyr eller en kontrolafgift/adm.gebyr, beder vi dig sende en mail på info@europark.dk.